Webinaarikoulutukset

Kaikki ensiapukurssimme on mahdollista tilata webinaarikoulutuksena eli etäkoulutuksena.

Webinaarikoulutukseen voit osallistua lähes mistä päin maailmaa tahansa. Se sopii hyvin esimerkiksi seuroille, järjestöille, harrastajaryhmille sekä työyhteisöille, joilla on useita toimipisteitä ympäri Suomea.

Koulutukset toteutetaan Microsoft Teamsilla kautta, joko tietokoneen tai mobiililaitteen avulla, jolloin kurssilainen voi olla koko ajan vuorovaikutuksessa kouluttajan sekä muiden kurssilaisten kanssa video- ja ääniyhteyden välityksellä. Etänä toteutettava ensiapukurssi sisältää teorian lisäksi videoita ja osallistujia aktivoivia tehtäviä sekä harjoittelua kouluttajan ohjeiden mukaan kotoasi löytyvillä välineillä. Ohjeet kurssille osallistumiseen sekä liittymislinkin saat ennen kurssin alkua.

Webinaarikoulutuksena saatavat ensiapukurssit:

Ensiapukurssi EA 1 16h

Ensiapukurssi EA 2 8h

Hätäensiapukurssi 8h

Hätäensiapukurssi 4h

Lasten hätäensiapukurssi 4h

Sähkötyön hätäensiapukurssi 4h

OHJEITA WEBINAARIKOULUTUKSENA/ETÄNÄ SUORITETTAVAAN ENSIAPUKURSSIIN

Osallistujalla tulee olla käytössään seuraavat välineet, jotta kurssille osallistuminen onnistuu ja kurssista saa kaiken irti.

• Tietokone ja laturi tai mobiililaite

• Kamera (kameran on oltava päällä koko kurssin ajan)

• Kuulokkeet ja mikrofoni (usein laitteessa jo valmiiksi, varmista toimivuus)

• Riittävän laadukas internet -yhteys

• Lataa netistä valmiiksi ennen kurssia ilmainen Teams-ohjelma. Myös selaimen kautta osallistuminen on mahdollista.